کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ چیست؟

کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی یکی از متد های بازاریابی مبتنی بر محتوا است که هدف آن حفظ مخاطبان قبلی و جذب مخاطبان جدید توسط محتوای با کیفیت است. شایان ذکر است این متد برای حفظ مخاطبان قبلی بسیار موثر است.

بازاریابی محتوایی برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

این متد برای تمامی کسب و کار هایی که در بر بستر اینترنت فعالیت دارند ضروری است! چرا که مخاطبان همیشه برای خرید به وبسایت ها یا اپلیکیشن ها مراجعه نمیکنند. در نتیجه برند ها (از دید فروش) باید مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند تا از آنها خرید کنند!

انواع بازاریابی محتوایی

کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی انواع مختلفی دارد که به ۳ نوع آن میپردازیم.

  • سوشال مدیا
  • ویدئو مارکتینگ
  • وبلاگ

سوشال مدیا یکی از مناسب ترین بستر ها برای تعامل با مخاطب است! برای مثال شما به آسانی میتوانید در اینستاگرام با افراد جدید تعامل برقرار کنید. در صورت نیاز میتوانید از خدمات ما استفاده کنید.

میخواهید خودتان را بیشتر به مخاطبانتان بشناسانید یا خود را به مخاطبان جدید معرفی کنید؟ چه چیزی بهتر از یک ویدئو! در تکنیک ویدئو مارکتینگ شما میتوانید با استفاده از روش هایی همچون تولید محتوای ویدئویی مخاطبان را مجذوب برند خود کنید!

امروزه همه وبسایت های فعال و درآمدزا دارای وبلاگ هستند! اما چرا؟ دلیل وجود وبلاگ در وبسایت ها وجود مطالب متعددی است که مخاطبان آنها را در اینترنت جست و جو میکنند. بنا بر این برند ها برای حضور و استفاده از کلمات کلیدی مفید وبلاگ ایجاد میکنند!

محتوا
از شروع تا صعود با blu stone

Comments (4)

  1. پاسخ

    Excellent way of describing, and good post to take information on the topic of my presentation subject matter, which i am going to present in college. Riane Avery Cherianne

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *